Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Saturday, January 1, 2011

> misi, visi dan azam 2011

assalammualaikum..
360 hari yang berlalu...
sekejap benar masa berlalu,rasa seperti semalam sahaja januari,ini januari sudah tiba kembali. menoleh kembali melihat apa pencapaian tahun 2010 membuatkan kadangkala saya berasa takut dan kecut perut.tak banyak sebenarnya yang dapat dilakukan sepanjang 360 hari.

it's a rolloer coaster year!pasti semua orang dah pasang azam tahun baru tuk tahun 2011.tapi,saya tak pernah fikirkan azam tiap kali tahun baru coz tiap2 hari saya ada azam saya yang tersendiri..hari2,nak buat yang terbaik..terbaik untuk diri sendiri coz diri sendiri yang dapat membantu..hu5..tapi entahlah,tahun ni tiba2 aje ada azam..rasa pelik..azam saya pada kali ni adalah...
...MISI MENCARI CINTA...
agak pelik dan crazy bila tengok misi saya ni..jangan pandang rendah ye,banyak cinta yang saya nak cari..he5..

PEUGOET VERSUS MERCEDEZ
inilah cinta pertama saya!he5..nak ada kereta denagn hasil titik peluh sendiri..baru 'grand' bila orang lain tengok..hua3..ok,mungkin sekarang saya belum mampu but..soon,i will!memang 2 buah kereta ni menguji keimana tuk cari duit tuk beli kereta2 ni..he5..tapi,apakan daya,tak ada rezeki lagi..tunggulah satu masa nanti..hik2..papehal,saya sayangkan kereta PERSONA SE yang abah saya hadiahkan semasa umur saya 18 tahun..

BUKU VERSUS FAMILY
alamak,asal nampak aje buku,mata ni mesti sampai seru..seru nak tidur..hua3..tapi,kena beliakkan mata membaca..membaca jambatan ilmu!kadang2,otak kene rest..he5..kejayaan seseorang adalah dengan ilmu yang ditimba..ilmu akan digunakan tuk masa hadapan saya tuk ubah life family..saya sayangkan family saya..

MASA DAN PRIVASI
hm..tumpuan utama sekarang adalah..banyak..xleh senaraikan tuk korang..t,korang tahu..papehal,korang kena alertkan saya pasal azam saya ni supaya saya tak leka..tolong ingatkan saya!masa untuk diri sendiri akan lebih diutamakan terutama kesihatan..ops,saya tak suka makan ubat..ubat pahit..maybe azam kali ni tiapa kali sakit saya akan makan ubat dan kurangkan bermain hujan..mandi dan main hujan bez..hik2..papehal,siapalah yang nak kesiankan kita kalau bukan diri sendiri,so,i need some privasi,vacation dan lain2..mencari ketenangan minda dan diri..hik2..

oklah,mungkin ni aje kot azam saya..hua3..peliknya..hu5..harap2 tercapailah..
assalammualaikum..
fatimahdin_5734
aishahdin_5734
alun5734

No comments:

Post a Comment