Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Sunday, January 29, 2012

music is an art

assalammualaikum..

kepada : peserta2 anugerah juara lagu

me-rehatkan minda :
' SUNGAI LUI men-jadi saksi per-temuan KEKANDA ADINDA yang telah men-jadi gelaran tanda kasih kita.. saat itu, aku me-rasakan kaulah WANITA SELURUH DUNIA yang sentiasa men-jadi GADIS SEMASA untuk-ku.. namun, kini segala-nya telah ber-ubah, SEDETIK LEBIH telah aku habis-kan menunggumu di tempat itu, namun kau tak kunjung tiba.. mujur pada saat itu AWAN NANO sudi menemani sedih-ku.. baru-ku tahu kau se-benarnya se-orang yang PENAKUT kerana tidak mampu ber-terus terang tentang status-mu.. benar-lah kata orang, ' KALAU BERPACARAN biar-lah ber-pada2, kelak nanti BERIBU SESALAN mula muncul dalam diri.. baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukan-lah cinta yang sejati, aku percaya hukum KARMA dan di-kau akan terima balasannya.. untuk itu, biar-lah aku pendam dan simpan KISAH HATI ini untuk selama-nya.. '

anugerah juara lagu me-rupakan salah satu anugerah yang ber-prestij yang me-martabatkan se2-buah lagu itu dari segi hasil, nukilan, vokal dan nyanyiannya.. ia me-rupakan satu platform bagi peng-giat seni tanah air untuk mempertaruhkan se2-buah karya itu.. maka, di sini, fatimahdin ingin meng-ucapakan all the best kepada yang ber-tanding! yang lain, jangan lupa saksikan anugerah juara lagu..!

chop! : nak out dulu, nak siap2 ini.. saksi-kan fatimahdin di malam anugerah juara lagu..

No comments:

Post a Comment