Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Monday, February 6, 2012

untuk nurain

assalammualaikum..

kepada : nurain

apa khabar sahabat-ku yang kini berada di taiping, perak? bagaimana-kah keadaan sahabat-ku di sana? harap2 semua-nya baik2 belaka dan semoga hidup-mu sentiasa di-berkati.. di sini, saya yang ber-nama fatimahdin dengan ini inigin menyusun sepuluh jari me-mohon ampun dan maaf ( alamak, dah macam dialog nak sambut raya sahaja-lah) kerana lewat untuk meng-wish-kan ucapan hari lahir kepada anda.. bukan-nya saya lupa cuma pada ketika hari lahir anda, saya berada dalam keadaan yang kurang sihat.. saya demam ketika itu.. dengan ini, sempena hari lahir anda, saya meng-hadiah-kan anda gambar garfield poyo yang agak comel dan yang agak poyo yang macam anda.. saya tahu anda me-minati karton garfield maka dengan itu, saya meng-hadiahkan se-buah gambar garfield ber-sama se-buah kotak.. nampak tak garfield itu sedang meng-goncangkan hadiah ter-sebut? nampak sangat excited nak buka hadiah itu.. apa2 pun, selamat hari lahir yang ke-22 dan harap anda suka dengan hasil nukilan saya yang simple ini.. simpan garfield dan hadiah ter-sebut se-baik mungkin ya! nanti, bila dah dapat buka kotak hadiah ter-sebut, sila bagitahu saya ya.. semoga anda excited melihat hadiah yang saya beri-kan itu..

No comments:

Post a Comment