Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Thursday, March 10, 2011

> you tube dan saya

assalammualaikum..
entry kali ni nak story mooly bout saya dan you tube..
lately ni banyak habiskan masa dengan menonton segala cerita yang pernah ditayangkan di pawagam melalui you tube!
saya bukanlah kaki wayang tapi saya mengetahuilah juga apa cerita yang ditayangkan di pawagam..
ramai yang tanya kenapa saya tak pergi pawagam dan jawapan saya adalah 'coz rumah aku ada astro..bila raya,pasti tunjuk punya..lagipun,tak payah bazirkan duit tengok wayang..'
hua3..ni adalah dialog manusia yang kedekut..
eh2,jap2..saya ni kedekut ke?
mana ada,saya tak kedekut cuma duit itu haruslah disimpan tuk masa hadapan..
movie2 yang ditayangkan di pawagam leh tengok kat tv n you tube!
senang cerita,menjimatkan duit walaupun terpaksa menunggu lama..
antara movie yang saya layan...


hantu kak limah balik rumah
memang kelakar cerita ni..
tergelak-gelak dibuatnya..



khurafat
saya suka tengok ceritra hantu!
lagipun,dalam cerita ni adanya pelakon yang saya suka..
liyana jasmay dan syamsul yusuf!
terbaik wok..



evolusi kl drift 2 (salah letak poster r)
ops,saya tersilap letak poster pic evolusi kl drift 2..terletak evolusi kl drift 1..
boleh tak satu masa nanti saya nak jadi drifter terkenal?
saya bawa kereta laju-laju especially bila radio putarkan lagu rock!
mantap dengan pelakon yang hangat2..



aku masih dara
tengok filem ni membuatkan saya terfikir pasal diri sendiri..
seorang budak perempuan..
saya ni dalam kategori yang sedang2 saja..
tidaklah terlalu baik dan tidaklah terlalu jahat cuma dari kecil abah suka panggil saya dengan panggilan 'naughty girl'..
coz..saya memang nakal..suka kacau2 orang dan degil..
tak percaya?
hanya insan yang mengenali saya yang tahu perangai saya yang sebenarnya..

fatimahdin = sengal + senget + poyo + nakal
itulah diri saya..hik2..

sekian dari saya..
assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment