Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Friday, March 25, 2011

> kelmarin,hari ini dan esok

kelmarin,
aku rasakan diriku tiada erti,
seperti bayang-bayang kehidupan,
aku rasakan diriku terbuang jauh,
aku dihambakan..

hari ini,
tiap detik aku lalui,
aku rasakan begitu jauh,
begitu panjang masa berlalu,
bagai terkapai-kapai di awan biru,
berterbangan ditiup tanpa hentian,
tanpa nokhtah..

esok,
aku rasakan tak mampu aku tempuhi,
merempuh dugaan dan harapan,
aku rasakn ingin gugur di persada impian,
akan rebah bersemadi meninggalkan kenangan..

kelmarin dan hari ini,
merupakan sebuah fantasi kehidupan,
tetapi biarlah esok menjadi realiti,
kerana,
kata-kata tak mampu menahan waktu,
dan saat-saat tak akan serupa,
kerana,
kelmarin dan hari ini,
bukan cermin untuk hari esok dan..
esok bukan seterusnya...


No comments:

Post a Comment