Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Monday, October 25, 2010

> SaYa SaYaNg KaMu

awak,
hari nie awak nampak serabut..
semua orang kutuk..
tapi ada gak yang puji..
jadi,u can always count on me..
awak,
hari nie awak senyum kat saya..
tapi,
saya wat2 tak nampak..
padahal,
nak elak daripada pengsan..
awak,
hari nie awak datang kelas saya..
tapi,
saya wat bodoh aje..
padahal,
bumi nie macam dah tak cukup graviti..
awak,
hari nie awak nampak comel..
semua orang puji..
tapi,
saya puji dalam hati..
padahal,
nak gak puji sekuat hati..
awak,
hari nie saya senyum kat awak..
tapi,
awak jalan depan saya..
jadi,
senyum pun tak guna..
awak,
hari nie awak tegur saya..
tapi,
saya wat2 pekak..
padahal,
tahan gelak dari tak leh berhenti borak..
awak,
hari nie awak tegur saya..
tapi,
saya tegur awak dalam hati..
jadi,
awak tak pernah dengar all the good lucks and take care hari2..
awak,
hari nie kita duduk semeja..
tapi,
rasa macam jauh giler..
padahal,
tak sampai sedepa..
awak,
hari nie awak beratur di belakang saya..
tapi,
saya tak tahu nak cakap apa..
jadi,
saya blah macam 2 aje..
awak,
hari nie berubah situasi..
tapi,
saya still kat sini..
padahal,
dah kosong tak berisi..
awak,
hari nie saya nampak awak kat Mc'D..
tapi,
awak tak macam dulu lagi..
jadi,
saya terdiam sendiri..
awak,
hari nie saya dah janji nak pergi..
tapi,
tak tahu napa tak leh pergi..
padahal,
ada yang lagi best menanti..
awak,
hari nie saya nyesal ada ego yang tinggi..
tapi,
dah tak ada harapan kat sini..
jadi,
nak tak nak terpaksalah sendiri..
awak,
hari nie hari terakhir nampak awak..
tapi,
awak tak toleh sini..
awak fokus kat tv..
awak,
hari nie saya tengok gambar kita senyum..
tapi,
gambar tinggal gambar..
nak buang sayang,
nak simpan sedih..
awak,
esok antara kita ada balai berlepas..
esok tak ada esok untuk kita..
esok juga tak ada esok untuk awak..
awak,
semoga suatu hari nanti..
saya menginsafi diri..
tak nak ego tinggi lagi..
buat sakit hati awak..
awak,
sebelum pergi..
hari nie kat sini..
saya janji,
semua nie untuk awak..
sebab mengenali awak anugerah terindah yang pernah saya miliki..
terima kasih awak..!

No comments:

Post a Comment