Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Friday, October 8, 2010

> berakhirnya syawal 1431

assalammualaikum...
seperti mana yang tertulisnya tarikh,masa serta tajuk diatas..
maka dengan ini,hari ini merupakan hari terakhir bulan syawal bagi menyambut raya...
raya tahun ni bagi aku memang bez..susah tuk diluahkan dengan kata2...
aku pun tak tau napa tapi yang pastinya,aku enjoy sangat2...
dalam pada bez,enjoy dan rasa yang manis2 saja ni,ada jugak terselit kesedihan di hati ini...
xnak cerita yang sedih2..nak cerita yang happy2 aje..hik2..
raya tahun ni,tema family aku warna ungu..warna kegemaran aku..
aku pun tak tau sejak bila aku minat warna ungu tapi yang pastinya,warna biru tetap bertakhta...
fanatik with blue colour..
dulu,tiap kali raya,abah mesti tempahkan aku sepasang baju kurung biru..
hence,secara langsung ataupun tidak,aku minat dengar lagu 'sepasang kurung biru' nyanyian..
he5..aku xtau la sapa yang nyanyikan lagu 2..maaf kepada penyanyi tersebut...wink2...
papehal,raya tahun ni memang bez!!!

suasana raya memang bez,tak terluah dengan kata2..
aku nak komen ckit..
sepanjang raya ni,selain duk melawat keluarga,adik beradik,sanak saudara serta puak muak yang ada..
tv aku tak lepaskan..
he5..beraya dengan tv..
cuma...
rancangan tv kali ni membuatkan aku berasa kuciwa...
hm..kebanyakkannya adalah cerita hantu especially kat astro ria n astro prima..
n kebanyakkannya cerita yang dah pernah aku tonton...
antara jadual rancangan tv :
10 september 2010
astro ria : susuk (11:00 pm)
11 september 2010
astro ria : apa kata hati (6:00 pm)
               pisau cukur (11:00 pm)
12 september 2010
astro ria : rasukan ablasa (11:00 pm)
14 september 2010
tv 3 : syurga cinta (9:00 pm)
15 september 2010
astro ria : sepi (9:00 pm)
tv 3 : syawal pertama (11:00 pm)
16 september 2010
astro prima : beranak dalam kubur (11:00 pm)
17 september 2010
astro ria : lost&faun (9:00 pm)
18 september 2010
astro ria : histeria (9:00 pm)
astro prima : 40 hari bangkitnya pocong (11:00 pm)
tv 3 : air mata salina (9:00 pm)
19 september 2010
astro prima : tetamu (9:00 pm)
tv 3 : jin notty (10:00 pm)
ha..ni antara senarai rancangan tv yang disiarkan..hu5..
yang mendahului carta adalah cerita hantu..
tapi tak apalah..coz aku memang tengok cerita hantu...
cerita hanutu bez!!hak2...
tapi,aku tak berkesempatan nak tengok siaran ulangan..erk~...

bab lagu pulak...
hm..aku dengar di hot fm..banyak lagu2 raya baru r..
papehal,aku suka dengar lagu nyanyian akim,black n ag..
tajuknya,'rindu yang telah pergi'...
bez n touching bila dengar...

untuk awak :
awak,tahun ni saya tak datang beraya rumah awak..
saya minta maaf...
masa pagi raya 2,lepas smayang raya,after g kubur atuk n opah,ktorg satu family terus g rawang..
atuk ada kat sana...
kalo saya pergi rumah awak,bermaksud tahun ni kali ke-3 saya beraya di rumah awak..
tapi awak,saya minta maaf coz tak datang...
apa agaknya warna baju raya awak tahun ni??hm..
saya ingat lagi,masa mula2 saya datang beraya rumah awak 4 da 1st time..
awak pakai baju melayu warna oren..sesuai sangat dengan kulit awak..
kali ke-2nya pulak,awak pakai baju melayu warna putih..
suci..
tapi kali ke-3??saya tak tahu..maaf saya tak datang rumah awak..
saya ingat lagi mesej pertam awak bagi kat saya..
dulu,kini dan selamanya saya tetap akan simpan mesej2 awak..

papehal,raya tahun ni memang bez..
tak terluah dengan kata2...
harap2 tahun depan berjumpa lagi di syawal yang akan datang..
assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment