Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Monday, September 27, 2010

tanda tanya...???

ku harap
kau cuba memahami
luahan hati ini
yang ingin dicintai
ku harap
kau dapat menghayati
sentujan jiwa ini
yang ingin disayangi
tiada balasan
yang ada hanyalah alasan
tiada jawapan
yang ada hanyalah persoalan
dimanakah kejujuran??
dimanakah ketulusan??
dimanakah keikhlasan??
dimanakah kejujuran??
kerana tuhan hanya mahukan kejujuran keikhlasan cinta...

assalammualaikum...
this is dedicated specially to my friend,mira...n u mira..u should dedicated this to your 'MR. H'..
mira,saya yang bernama fatimah din,hanya mampu mendengar masalah awak...walaupun hanya sekadar mendengar...maafkan saya kerana hanya itu yang mampu saya lakukan...banyak juga persoalan yang bermain di fikiran tapi macam 'benda' kat atas ni,'tiada jawapan,yang ada hanyalah persoalan'...saya tak berani nak komen banyak2 coz saya tak berapa kenal 'MR. H' awak itu..maafkan saya cuma...awak patut yakin pada diri awak,orang sekeliling awak dan yang paling penting,manusia yang menyayangi awak...hargailah apa yang awak ada n apa yang awak kecapi itu...mungkin dalam permasalahan antara awak dan 'MR. H' adalah kerana..anggap ini dugaan k!!'MR. H' awak tengah persiapkan dirinya kepada arah kebaikkan...awak,bersabar ye..hidup ini penuh dugaan dan tanda tanya...maafkan saya juga kerana masa jumpa awak hari tu,saya banyak mendiamkan diri..kepala otak saya berfikir pasal masalah awak berdua ni..saya tengok,awak frust,stress n saya tak berani nak cakap banyak..it juz dat,i dun want to spoil da mood..anyway,saya gembira dapat jumpa awak...saya gembira coz awak sudi share ur prob with me...terasa dihargai...mira,di masa akan datang,if u have any prob,u may tell me..i am  here to hear all of ur probs..maybe saya tak dapat nak selesaikan tapi at least bila awak luahkan,beban yang ditanggung tu kurang la ckit..hu5...anyway,as a friend,i will pray for your sukses!!he5..jangan sedih lagi coz i am ur friend and i am still standing here...still want to hear your probs k!!trust me...cuma,saya nak nasihatkan awak..'walau sakit macam mana pun hati awak pada seseorang tu,janganlah buang dia dari hidup awak..hargailah perkenalan antara awak dan dia..ada banyak benda yang awak pelajari..hargailah!!!'percayalah..saya percaya bahawa 'MR. H' juga sayang sangat pada awak...awak cuma perlukan kesabaran...kejujuran.keiklasan dan ketulusan ada pada hati...mungkin awak tak perasan tapi try to talk face to face with 'MR. H' k...cari masa yang sesuai..saya tetap mendoakan kesejahteraan awak berdua...apa2 hal,bagitau saya...
KERANA TUHAN HANYA MAHUKAN KEJUJURAN KEIKLASAN CINTA...
assalammualaikum...

tweet : masa tulis blog ni,saya sedang mendengar lagu 'siapa yang rampas cintamu' nyanyian ukay's...mira,awak ingat lagi tak,masa kita lower 6,kita slalo karaoke lagu ni kat toilet sambil basuh baju..hu5...tiap kali dengar lagu ni,saya mesti teringatkan awak,bapak,peacock,faza n intan...

No comments:

Post a Comment