Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Sunday, September 26, 2010

cameron oh cameron...

assalammualaikum...
dah lama aku xmenulis atau meng'update' blog aku ni...tiada bicara manis yang ingin aku kongsikan cuma adalah beberapa pengalaman manis yang ingin di'share'kan...he5...
pada tarikh keramat 25hb sept n 26hb sept ni..aku berada di puncak gunung cameron highlands...hu5..nyaman,indah,mempersonakan dan macam2 lagi la..tak terluah dengan kata2..it juz dat aku g sana tuk tenangkan fikiran yang meruncing ni..fikiran yang tak tajam ni kene diasah dulu b4 aku nak wat sometink 4 my next...he5..mesti ramai yang tertanya2 apa agaknya...he5...kat cameron ni...eleh,bukan kat cameron aje..di mana2 sahaja..aku suka melihat ragam manusia...bez sangat!!yang paling lawak kat cni..aku tengok masyarakat kat cni tidor awal la...baru nak jalan2 n menikmati suasana malam tapi xpalah asalkan kedai makan buka..bukan apa,aku nak 'patuk'..perut haruslah diisi,kalo x isi t,masuk angin..he5...makan,makan,makan..!!!!!2la hobi aku tapi aku tetap maintain kurus cekeding..aku tak tau macam mana nak besarkan badan ni..hu5..sepanjang berada di sini..1st tine r aku x memborong beli buah strawberry...napa ha??aku dah jemu ke??entah la tapi yang pastinya,aku macam xda perasaan nak makan strawberry...hu5...papehal,strawberry sedap!!!he5...after diz..aku xtau lagi 'my next journey'...bez sangat2..mana lagi tempat yang dapat tenangkan fikiran ni??hu5..fikiranku ini haruslah diasah bagi tajam...he5..2aje yang nak dicoretkan..
assalammualaikum..

tweet : mengisi keboringan di dalam bilik hotel dengan menonton cd 'lagenda budak setan'..bila agaknya nak ada movie bertajuk 'lagenda budak manis'?papehal,pelakonnya mestilah aku..akukan manis..
~sweetest girl~

No comments:

Post a Comment