Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Thursday, May 24, 2012

sakit lagi

assalammualaikum..

kepada : siti nur ain a.k.a anak pak lan..

masa awak baca isi kandungan penulisan blog ini, saya harap awak tak sedih.. dan yang paling penting, saya tak nak awak menangis.. sebelum itu, saya nak cakap yang saya bangga dapat kawan macam awak.. awak, hari ini merupakan hari kedua saya berpuasa sunat rejab.. penat! tapi, saya tetap melawan rasa kepenatan saya.. ramai yang tegur saya dan cakap, 'muka awak pucat!'.. saya biarkan saja.. saya mampu tersenyum :) .. awak, saya sakit.. awak, cepatlah ganti puasa awak.. carilah hari yang sesuai agar awak boleh berbuka dengan saya.. saya takut saya tak sempat especially bila bulan puasa nanti.. belum tentu kita dapat jumpa! entah saya dapat beraya atau tak dengan keluarga saya.. saya nak cakap yang saya rindukan awak sangat.. maafkan saya kerana saya tak bagitahu awak yang saya sakit..nanti, ada kesempatan, saya ceritakan dekat awak.. ops, lupa yang dulu saya pernah berjanji dengan awak yang saya takkan simpan rahsia coz saya akan tetap ceritakan segalanya dekat awak..nanti, ada masa saya cerita ya! saya tak nak awak sedih tapi saya nak minta dekat awak, saya nak jumpa awak.. saya tahu, jadual awak dan saya sentiasa clash tapi mungkin ada hikmahnya.. awak, nanti, kalau kita tak sempat jumpa, awak maafkan kawan awak yang sorang ni ya! terima kasih kerana sudi mendengar segala masalah saya.. nanti, bila saya dah tak ada, awak jangan nangis tau.. terima kasih dan maaf untuk segalanya awak..

salam sayang,
fatimahdin5734

No comments:

Post a Comment