Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Friday, December 24, 2010

> miss or missing?

RABU,22.12.2010

Location : Riverfront Ipoh
Time : 10.25 pm

seperti mana yang dilihat pada hari dan tarikh tersebut..ia adalah perjumpaan antara dua orang sahabat..
aina and alun..ada2 sahaja hal,masalah,cerita dan lain2 yang ingin digebangkan tapi nampaknya ia lebih menjerumus kepada alun..hua3...

aina : uik..aku tak pernah tengok ko se'happy' cam ni..aku happy tengok ko cam ni..

alun : habis 2?nak tengok aku sadis saja?tak da masa aku nak cengeng2 cam ko..layan perasaan yang..he5..(satu cubitan hinggap di pinggangku..sesungguhnya,aina ni tangan ketam)

aina : hoi,asal dengar lagu sixth sense,tangkap lentok..yang peliknya,suma lagu sentimental sixth sense..tak bisa memilihmu,khatimah cinta,menyesal,sepi n...e,macam2 la..

alun : habis 2,yang 2 yang sedap..xkan r ko nak aku dengar yang heavy rock?jap ag bingit tlinga ko!cukup2lah aku meminati akon...akon yang ireng..

aina : kutuk akon?

alun : x..tapi 2 adalah hakikat..gpun,lirik lagu akon cam kene aje dengan life aku..

aina : asal ni?termenung?

alun : xda la..

aina : alun..thanx..cuti kali ni bermakna tuk aku..thanx temankan aku..follow aku walaupun aku tau yang ko 2 penat..after dis,ko dah nak balik sana..ko nak usung beg..bila lagi aku leh junpa ko?

alun : relax,dun sad..aku tetap ada..lagi 5 tahun ko jumpa la aku..tuk ko,thanx kemaskan barang2 aku cuma tolong jaga 'fail merah' aku 2 seperti mana aku sayangkan fail 2 dan pemiliknya..

aina : i will but can i ask u 1 question?

alun hanya mengganguk..

aina : napa ko x poskan fail merah 2 kepada pemiliknya?yela,orang lain punya barang ko poskan..sorry kalo soalan ni wat ko sentap..

alun hanya teresnyum..

alun : coz aku sayangkan pemilik fail merah 2..kenangan dengan dia kuat sangat..jangan tanya lebih2 antara aku dan fail merah 2,cukup sekadar ko tahu aku sayangkan dia..

aina : ok tapi xda rasa nak jumpa sama dia?bagitau benda yang betul?

alun : xda apa yang nak dibetulkan..lebih baik xtahu daripada tahu..

aina : perli aku?sori aku bawa ko jumpa doktor hari 2..

alun : nevamind..small matter..

aina : bila ko xda,aku mesti rasa kehilangan..ko yang giler2..

alun : relax r...

aina : kazen ko tau yang kita ni jumpa?

alun : x..napa?

aina : xdalah..sebab aku,korang cam dah x rapat...mayb,kazen ko cemburu ko slalu habiskan masa dengan aku..

alun : xpa,pasal dia nanti,aku uruskan..aina,piala suzuki aff untuk final aku xdapat temankan ko..al-maklumlah..aku dah xda..so,pergi sendiri..

aina : yap2...ko xda tuk temankan aku..selamat mengusung beg...ri 2,masa kat bukit jalil,enjoy tengok ko..malaysia versus vietnam..

alun : enjoy ke?mana ada..amri yahya,jersi nombor 17 x jaringkan gol..xmasyuk la..

aina : xhabis2 dengan amri..

alun : t,malaysia berjumpa dengan indonesia,ko kirim salam kat amri yahya..pas2,kirim salam kat amirulhadi,jersi nombor 21..untuk kapten,safiq,ko ushakan tuk aku..

aina : alun curang..ramainya..

alun : hoi,xramai..3 orang aje...len r kalo ada kembar 2..kembar 'aidiladha'..

aina : ngok ngek punya kepala...yela2..

alun : doakan malaysia menang,hope amri dapat jaringkan gol n doakan aku selamat sampai..aku sampai t,aku emel sama ko..

aina : tahun baru dah nak dekat..azam tahun baru?

alun : misi mencari cinta!macam2 cinta yang aku nak cari..macam2 benda aku nak wat..

aina : ok...sure miss u a lot dengan aktiviti2 ko yang adventure 2..ngat ag sama pangkat ko,'kakak adventure'?

alun : yup!2la aku..aiana,miss me?miss or missing?

aina : both!

terdiam,terpana dan terbata..aina,makacih jadi kawan alun,dengar prob alun..ada umur,alun jumpa t lagi dengan ko..tunggu lagi 5 tahun..janji!selamt mengusung beg tuk alun...all da bez n gud luck!
fatimahdin_5734
aishahdin_5734
alun5734

No comments:

Post a Comment