Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Thursday, April 28, 2011

saya sayang sangat

bila awak semua gila,
saya sayang sangat..
bila awak semua bising,
saya sayang sangat..
bila awak semua pelik,
saya sayang sangat..
sebab awak semua,
sebab itulah saya sayang sangat..
kalau tak ada awak semua,
tak adalah bunyi..
tak adalah gelak..
tak adalah perasaan..
dan tak adalah awak semua..
tak adalah memori yang akan membuatkan kehidupan saya bermakna
seperti warna pelangi yang berwarna-warni..
pasti hidup saya sunyi..
sebab,
awak semua dah letak dan tukulkan kepala saya dengan memori awak semua,
sebab tu,
saya sayang sangat..
sebab,
awak semua dah panahkan hati saya dengan LOVE..
sebab itulah saya sayang sangat..
SAYA SAYANG SEMUA!

No comments:

Post a Comment