Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

..dEwa dEWi KaYangAn..

Sunday, May 15, 2011

dia dan fatimahdin

assalammualaikum..

mukadimah :
'bila saya mesej dia, dia tak balas..
tapi, bila dia mesej saya dan saya tak balas, dia tanya2 saya napa saya tak balas mesej dia..
bila saya kol dia, dia happy sangat dan cakap, 'rindu fatimahdin'..(dia tak panggil saya fatimahdin coz ada panggilan lain ye!)
tapi, bila dia kol saya, cakap kejap saja..
bila online di facebook, bukannya dia nak tegur saya..'

huh, sapalah fatimahdin di mata dia?hu5..pendengar masalah?pembantu dia ketika dia dalam kesusahan atau sewaktu dia terdesak?jeng2..semuanya ada pada dia dan fatimahdin sudah buat setakat yang termampu..fatimahdin tak adalah emo mana cuma rasa kadang2 tak dihargai dan fatimahdin tak faham dengan dia..kadang2 rasa nak give up dan kalau boleh tak nak contact lagi dia..tapi,fatimahdin buat2 neutral..kadang2 rasa  best tapi kena cuba,bak kata pepatah, try and error!




No comments:

Post a Comment